5 trendów wiosna-lato, które będe nosić !

Cześć!
Dziś przygotowałam post z trendami wiosna/lato 2019.
Wybrałam pięć …… które są najbliższe mojemu sercu i w których będę się czuć świetnie
 i  zapewne nałożę je na siebie … :)
Poszperam w internecie i wstawie kilka fajnych propozycji, które i może Wam się przydadzą .

Zapraszam do obejrzenia moich propozycji :)
Pozdrawiam M.


1. Najmodniejszy kolor toffi, karmel, beż 
W swojej szafie mam już parę perełek w tych kolorach .
Straduvarius

Stradivarius - marynarka oversize  świetna do obcisłych spodni i dopasowanego t-shirt - rewelacja !!

Torebka z klapą i zapięciem na kółko - Artykuł bez modela/modelki
MANGO

2.Sprany Jeans

Stradivarius

Zdjęcie 1 SPODNIE JEANSOWE RURKI Z KOLEKCJI BASIC Z1975 z ZaraZARA

3.Frędzle

Stradivarius

Zdjęcie 1 TOREBKA LISTONOSZKA Z DWOINY Z FRĘDZLAMI z ZaraZARA

4. Wężowy wzór - co do tego trendu , to zdecyduję się tylko na lekkie akcenty .

Okrągła torebka - Artykuł bez modela/modelki
MANGO

Saszetka na pasku - Szczegóły artykułu 4
MANGO


5.Ozdoby do włosów  


(moja interpretacja ;P )

    H&M

Opaska do włosów 2-pak - Black/Burgundy - ONA | H&M PL 1H&M

Chustka/opaska do włosów - Light pink/Patterned - ONA | H&M PL 1H&M





Komentarze